Як розпочати рекламування свого бізнесу з сертифікатом ФГД

На самому початку, ми хотіли б ще раз Вас привітати з позитивним результатом в онлайн дослідженні задоволеності клієнтів. Нижче показана покрокова інструкція про те, як почати просувати компанію з сертифікатом «Фірма Гідна Довіри».

Кожен учасник проекту отримує кур'єрську посилку, в яку входить:

  • наклейки з логотипом Фірма Гідна Довіри, які можна приклеїти на автомобіль або вітрину магазину. Наклейки зроблені з високоякісного водонепроникного матеріалу, завдяки цьому прослужать Вам дуже і дуже довго.
  • дані для входу на офіційну сторінку сайту, де учасник може додавати та змінювати інформацію своєї е-візитки, а також прикріплювати фотографії
  • паперову версію Сертифікату Фірма Гідна Довіри - виконану на високоякісному папері. Це документ, що підтверджує факт, що даний суб'єкт фактично є Фірмою Гідною Довіри. На Сертифікаті, який може бути розміщений в будь-якому місці на території фірми, знаходиться повна інформація про дану організацію, а також інформація про те, що Фірма Гідна Довіри.
  • рахунок-фактура, яка містить дані для входу на офіційний сайт компанії www.firmahidnadoviry.com.ua

Покрокова інструкція

1.

Дістати з посилки Сертифікату Фірма Гідна Довіри та розмістити на самому видному місці у Вашому офісі або магазині

2.

Водонепроникну наклейку формату А6 з логотипом Фірма Гідна Довіри, приклеїти на вітрину Вашого магазину, в офісі або на автомобіль.

3.

На рахунку-фактурі, в правому нижньому кутку, знаходяться дані для входу на офіційний сайт компанії Фірма Гідна Довіри, завдяки яким можна в будь-який час змінювати інформацію Вашої е-візитки, додавати фотографії, а так само завантажувати логотип Фірма Гідна Довіри.

4.

Для входу в Ваш особистий кабінет, зайдіть на офіційний сайт www.firmahidnadoviry.com.ua, потім у правому верхньому кутку натиснути на кнопку ВХІД. Потім Ви побачите сіру форму з написами Логін і Пароль, в цьому місці вводимо дані, які знаходяться на рахунку-фактурі (див. П.3). Після введення даних натискаємо ВХІД і якщо Логін і Пароль введений, вірно, то Вас автоматично перенаправить на сторінку Вашої е-візитки. Увага! Висота літер дуже важлива, тому вводимо дані максимально уважно.

5.

Після входу на е-візитку, Вам буде запропоновано заповнити поле для інформації про Вашу організацію. Опис не може перевищувати 900 символів. У цьому місці підприємці найчастіше інформують клієнтів про профіль діяльності компанії, нові акції, години роботи та адресу.Важливо пам'ятати, що після кожної зміни даних на е-візитці, обов'язково натискаємо кнопку Зберегти Дані. Візитну картку можна змінювати в будь-який час, що б клієнти завжди були в курсі про новини Вашої компанії. Нагадуємо, що електронна візитка доступна протягом усього періоду діяльності Вашої фірми, без додаткової оплати. УВАГА! Варто відзначити, що повністю заповнена е-візитка набагато частіше відвідується клієнтами, ніж профілі тих фірм, які не мають повного опису своєї діяльності.

6.

Коли повністю заповнена інформація про фірму, а також контактна інформація, приступаємо до додавання логотипу компанії та галерею фотографій. Максимум можна розмістити п'ять фотографій. Дуже важливо після завантаження фото, натиснути на кнопку Зберегти Дані, в іншому випадку вони не будуть показуватися. Фото теж можна змінювати в будь-якому моменті так само, як і інформацію про фірму. УВАГА! Завдяки функції "Дивитися Мою Е-візитівку", існує можливість в будь-який час подивитися, як інші користувачі бачать Вашу візитку. Слід зазначити, що повністю заповнені е-візитки, користуються більшою популярністю серед клієнтів. Фотографії діяльності фірми, позитивним чином впливають на уяву клієнтів і створюють більш професійний імідж компанії.

7.

Додатково після входу в особистий кабінет, для завантаження будуть доступні такі матеріали: логотип проекту "Фірма Гідна Довіри" великого і малого розміру, а також у форматі коду html. Ці рекламні матеріали повинні бути розміщені на сторінці www (код html), різних торгових майданчиках типу OLX, в соціальних мережах Facebook, і в друкованих матеріалах таких, як: плакати, рахунок фактури, візитки та навіть на етикетках або пакуваннях. Завдяки використанню цифрових, а так же друкованих рекламних матеріалів, можна створити позитивний імідж компанії. Увага! Недавні дослідження ясно показують, що до 80% клієнтів вважають за краще користуватися послугами компаній, які активно рекламують себе в мережі Інтернет. Те ж саме відноситься і до друкованих матеріалів в разі певних видів діяльності, таких, як сільське господарство, пекарні, транспортні компанії та інше.